18 apr. 2010

Cu gândul la polonezi


Astăzi, nu-mi pot reprima gândul care se îndreaptă spre polonezi. Nu voi scrie, aici şi acum, nici un eseu despre legăturile mele cu reprezentanţi ai acestui popor. Cu gândul la ei, mi-am impus o pauză în activităţi şi am ieşit la Durgău. Din hamac, am asultat ceva muzică liniştitoare, inclusiv Chopin, şi am încercat să mă odihnesc. 
Cu fruntea plecată
în memoria celor ucişi
de avionul prăbuşit la Smolensk,
... lângă Katyn!
Vă voi oferi imagini cu flori, verdeaţă şi un bun Prieten! Nişte imagini ... hamaciene!

6 comentarii:

  1. Am ajuns, intamplator (sau nu),aici...fotografiile sunt absolut mununate! dar cred ca sti deja asta. Ma gandesc serios sa-mi iau un hamac pentru acoperisul meu...
    ganduri bune dintr-un colt de tara! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. # xia: Dacă îţi plac imaginile pe care le-ai văzut, înseamnă că nu ai ajuns aici îmntâmplător.
    Hamacul este o invenţie grozavă: dacă te mai şi împachetezi într-un sac de dormit, şi e plasat protejat, e un loc minunat de poţi să admiri fulgerele, ploaia, cerul senin, ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot decat sa te invidiez pentru hamac...si sa visez, desigur, ca voi avea unul...
    Repet, fotografiile sunt minunate!
    Felicitari! E o adevarata avere sa experimentezi asfel de frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
  4. # xia: rumuseţea există peste tot, oriunde. Trebuie doar să vrei să o vezi. Dacă nu ai găsit-o, caut-o!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat! Dar intotdeauna descoperi ceva nou, fie si doar o fotografie.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. # xia: Uneori, chiar banalitatea imagini dă valoare fotografiei!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!