3 apr. 2010

Amintiri de la Pietroasa (2)

Deci: am ajuns la Pietroasa.
1. John şi Ulise - o grădină şi doi grădinari!
2. Ulise îşi exprimă fericirea în modul său propriu: literalmente, se tăvăleşte de bucurie în iarbă!
3. Un detaliu de la Casa Albă din Pietroasa
4. Tot de la Casa Albă din Pietroasa, nişte flori ...
5. ... şi alte flori ...
6. ... toate inspectate, amănunţit, de vigilentul meu Prieten!
7. Mi-am amenajat dormitorul.
8. John vede, dar, nu crede că voi putea dormi acolo!
9. Nourii ce se adunau, şi din care chiar a tras un mic ropot de ploaie cu ceva grindină, nu prevesteau lucruri tocmai bune!
Dovadă că n-am murit, chiar dacă, peste noapte, scoţându-mi năsucul din sacul de dormit ce se legăna în hamac, nu am admirat numai Carul Mare, ci, şi fulgere, iar, Ulise a fost îngrozit de tunete, sunt postările ce urmează! Despre minunatul mod în care mi-am sărbătorit pentru a treia oară împlinirea vârstei de 19 ani!

8 comentarii:

  1. Mulţumesc. Şi eu îţi doresc să ai parte de un Paşte Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. fain mod de a sarbatori:) felicitari pentru idee.
    sa ai parte de Lumina. intotdeauna.
    Un Paste Fericit.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim3.4.10

    Muţumesc pentru felicitări şi pentru urări.
    Să ai parte de un Paşte fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa serbus mă dragă vecine şi mulţam fain pentru hodină în hamacul tău. Nu m-au deranjat tunetele şi fulgerele şi am dormit buştean.

    Dacă eşti român, spune Paşti sărbătorilor ce vin.
    Dacă eşti iudeu, da ! ai tot dreptul să le spuui Paşte.

    O zi bună să ai parte şi trage-l pe Ulise de urechi în locul meu, să suporte el consecinţele împlinirii de 3x19 ani. LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragă Vecine, cât 'oi fi de creştin, nu prea ştiu. Evreu nu sunt (afacerile le fac: iau cu o sută şi vând cu 90, ca să iasă 10 lei câştigul!).
    Mulţasm de urări! Da', Ulise nu-i de vină că îmbătrânesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatate si numai bine! Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc, Maditzule! Urările ce mi le faci, să ţi se întoarcă îndoit!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!