2 apr. 2010

Amintiri de la Pietroasa (1)

Ca să vă pot prezenta amintiri de la Pietroasa, trebuie, mai întâi, să ajungem acolo!
1. Am aşteptat cu nerăbdare să vină maşina să ne ducă (doar din cauza prognozei meteo cu ploaie, nu mergem pe jos!)
2 Am călătorit fără probleme cei vreo 22 de km dintre Turda şi Pietroasa.
3. Am trecut prin Moldoveneşti-ul gustoasei cepe mari şi roşii ...
 4. ... şi am intrat fără surle şi trâmbe în Pietroasa.
5. Am salutat din mers părul nostru, cu pere delicioase (mici, dar mai gustoase decât toate fructele din supermarket! poate să confirme Olimpiu!).
6. Olteanu care ne-a adus ne salută şi se întoarce la oraş.
7. La Pietroasa, cărămizile sunt din piatră!
8. Pe drumul de costişă ... ce duce pân-la John ...
9. Pe John l-am surprins grădinărind ... (nu am fotografiat surpriza şi bucuria revederii).
 OK! Acum suntem în Pietroasa, la Casa Albă a lui John. Vor mai urma câteva postări, din care veţi afla ceva din bucuria sejurului şi a drumului de întoarcere.
Să aveţi un Paşte Fericit!

3 comentarii:

  1. Fain blog Zamfir bacsi cu tot cu drăguţa de căsuţă şi căţel. să ai un Paşte liniştito-luminiscent om bun. Hristos a-nviat! asta e noua Odă a Bucuriei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai voiam să închid computerul: mergem la Durgău. Eu, HAM-acul şi Ham-hamul!
    E un Soare care nu-mi mai permite să stau în casă!

    RăspundețiȘtergere
  3. privind dintre betoane - cat e de frumos, mai ales cand s-or inverzi toate ...
    Daca n-ar fi jobu' sunt multi ce s-ar muta in locatii d'astea !

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!