4 apr. 2010

Amintiri de la Pietroasa (3)

Înainte de culcare, am dat o raită prin apropierea Casei Albe.
1. Am luat-o în sus, spre izvor, ocolind cu grijă şanţul în care se tot introduce, de ceva vreme, conducta de aducţiune a apei potabile (ca la oraş: se sapă şanţul, apoi, se constată că ceva nu e bine şi se aşteaptă ca ploile să astupe şanţul!).

2. Am trecut pe lângă biserică şi cimitir.
3. Am aruncat o privire spre Apus, ca să vedem apusul Soarelui peste deal.
4. Ulise s-a întâlnit cu un câine normal. Din păcate, mai încolo era un derbedeu cu câinele agresiv care s-a repezit şi în vară la Ulise.
5. De sus, am admirat panorama Pietroasei.
6. Ne-am întors privirile în toate direcţiile.
7. Turma de capre părea o pictură abstractă.
8. O ultimă privire peste sat, apoi ...
9. Ne-am întors la taclale cu John, la gura sobei.
 Acestea au fost crâmpeie din ce s-a întâmplat în ultima zi a lui martie. Următoarele postări vă vor informa despre minunata ziu de 1 Aprilie şi, apoi, cea de 2, când am tot venit vreo zece ore până acasă.

4 comentarii:

  1. Imagini superbe, imaginatie din belsug,
    A fost o adevarata delectare urmarirea fotografiilor si a explicatiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru apreciere. Rămâi pe-aproape!

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb la țară.Frumoase poze.Mai vreau!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. # blog'olog: Mulţumesc pentru apreciere. Rămâi pe-aproape! Să faci rost de ceva lămâi pentru ca să nu ţi se aplece. Discutăm peste o săptămână ... dacă mai vrei!?

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!