4 sept. 2010

O zi frumoasă: 4 septembrie

09,57 - ne-am legat şi am plecat
- pe str. Salinelor în sus, peste digul mare,
- Iuăn ne-a luat în căruţă şi Doina lui ne-a dus până ...

10,57 - eram sub cătunul Beclean,
- de unde am tot urcat şi ne-am îndreptat spre Tureni
- pe dealul de vizavi de Ceanul Mic

- am coborât la drum, am traversat DN1
- şi ne-am dus pe la marginea Turenilor spre cariera de la intrarea în Cheile Turului.

14,02 - prin Tureni
- am ajuns la drumul spre Miceşti
- cam în dreptul izvorului de mărătoare (izvor cu apă sărată, pe care îl vom vizita altă-dată)
- am trecut coama dealului spre Comşeşti.

14,54 - Comşeşti
- am trecut pe drumul din partea de sus a satului şi am coborât (fără să ştiu!) exact la casa prietenului.

15,23 - am primit un premiu pentru efortul depus!
Din păcate, ne-am întors cu maşina, din cauza ploii!


Alte imagini - din hălăduiala de astăzi - puteţi vedea aici.

4 comentarii:

  1. Fain umblati peste tot si tot impreuna. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. # Gheorghe: Am diabet şi evoluează. Peste câţiva ani, eu nu voi mai putea umbla şi Ulise nu va mai fi ... Voi avea de ce să-mi amintesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca ai avut o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. # petre: Da! Pentru noi o zi faină este ziua în care reuşim să ieşim câteva ceasuri pe coclauri. Ploaia sau cantitatea de fructe ori plante culese, numărul de kilometri parcurşi ori atingerea sau ratarea vreunui ţel, ... sunt chestii insignifiante. Important este să fim câteva ceasuri pe coclauri.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!