6 nov. 2010

Nouri lungi şi scurţi

Vor fi fiind nouri mai frumoşi decât florile?








4 comentarii:

  1. efigia9.11.10

    Ce sunt cele tri puncte din imaginea 2?

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Zamfir Pop ,daca sunteti bun as dori sa aruncati o privire pe blogul meu si poate sa-mi dati niste sfaturi si bineinteles sa va spuneti parerea . Blogul meu are doar 4 zile si tare mult as avea nevoie de o parere mai profesionista....Nu stiu daca ma lasati sa pun Id blogului ai asa ca va dau ID meu eefigia @yahoo.com ca sa putem lua legatura ....multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. # efigia: 1. Mai ales între prieteni, între b loggeri, eu nu sunt "domnul Zamfir Pop", ci, Zamfir, pur şi simplu.
    2. Ţi-am văzut blogul. Se vede că este la început şi mă bucur că vrei să înveţi. Te voi ajuta şi pe tine, ca pe atâţia alţii, pentru că sunt mai fericit când pot ajuta. Dă-mi răgazul să analizez şi îţi voi oferi o listă de sfaturi, din care îţi vei alege ceea ce vei crede că se potriveşte la felul tău de a vedea lucrurile.
    Intră pe zamfirpop.com şi pe zamfirpop.wordpress.com şi caută cuvântul "ucenicuLe". Vei găsi, în total, vreo opt articole dedicate tocmai ucenicilor ca tine!
    Blogoreală plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!