26 nov. 2010

Mare ţi-i grădina cu nemernici, Doamne!

 Dragi Cititori,
Vă informez că blogul
http://zanfirpop.blogspot.com
este fals, deschis şi întreţinut de neoameni revoltaţi de faptul că nu mă sfiesc să spun adevărul.
Dacă vă repugnă astfel de metode, vă rog, ajutaţi-mă să aflu IP-ul de unde a fost creat şi de unde se scrie pe el.
Vă mulţumesc în numele unei blogosfere curate!
Răspundeţi printr-un Comentariu, pe acesta ori pe oricare dintre blogurile mele, şi nu voi face vizibilă informaţia pe care mi-o veţi furniza.

Update:  ca urmare a valurilor pe care le-am creat, am primit numeroase semne de prietenie, de susţinere, de încurajare. Unii au scris comentarii, alţii mi-au trimis mesaje pe e-mail, am primit şi mai multe telefoane.
Ora 15: constat că nemernicului i-a scăzut curajul. Din noul aspect al blogului, deduc că tembelul s-a întors la vechile activităţi, unde are mai multe şanse de a se îmbogăţi sau mai puţine riscuri de a fi prins:culesul căpşunilor ori ciorditul de la iberici. Rezultă că nu-i chiar tembel de tot!

21 de comentarii:

  1. Noa serbus vecine. Imi pare rău că nu te pot ajuta, dar nu ştiu cum să ajung la un IP care nu-mi aparţine.
    Din curiozitate am intrat şi la adresa indicată de tine. Într-adevăr este mare grădina Domnului şi plină de proşti. Nu mi-am imaginat că cineva poate recurge la stfel de ticăloşenii. Şi cel mai trist lucru este că cel care a făcut-o se învârtea cândva în cercul prietenilor tăi. Dar cu o sesizare la Blogger nu poţi rezolva nimic?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pro Zamfir27.11.10

    salut,

    tocmai ti se face publicitate gratuita,
    se vede de la o posta: lipseste Timbrul!

    ignora-i - sa-i ignoram impreuna ;-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum cei care te cunosc stiu ca nu ii blogul tau...isi dau seama dupa scris,dupa continut...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te pune cu prostu` ca te bate la experienta. ;-). Nu e ultimu`...stai calm. La un moment dat...noi bloggerii, avem "fani".

    RăspundețiȘtergere
  5. # B(âr)LOGUL Meu: Dacă-ţi fur ceva, nu este plăcerea ta să ştii că lucrul respectiv este al tău, chiar dacă este folosit de altul. Chiar dacă ai dreptate, faptul că un derbedeu îşi permite să-mi fure nume, fotografie, conţinut, nu mă poate bucura. Mă străduiesc să-l ajut să nu se bucure nici el prea mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. # Pro Zamfir; Nu eşti chiar deloc "pro zamfir" dacă îmi ceri să-i ignor. Aminteşte-ţi de şarpele gelu: ani de zile l-am ignorat, eu şi ceilalţi, şi a ajuns să creadă că este buricul presei turdene. Acum a învăţat să tacă ... dacă nu cumva s-a apucat de clonat bloguri?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici n-am zis ca nu sunt pro zamfir. Dimpotriva! Vezi ca pe pagina de logare de la web master tools de la google apare din cand in cand cate-un formular pentru plangeri. Foloseste-l.
    Cand aveam blog-ul de pe europaport.com un tip incepuse sa-mi copieze articolele la greu. Nu mai stiu unde am facut plangerea, dar dupa vreo doua zile i s-o taiat macaroana.

    RăspundețiȘtergere
  8. # Mircea: Îl admir pe cel care are curajul să vină în faţa mea şi să-mi spună: "Eşti un prost, Zamfire!". Este opinia lui şi trebuie să o respect.
    Dar, a te furişa pe la spate pentru a pişca de cur, a suipa ori a fura nume, fotografie, conţinut al blogului, ... este curată mârşăvie.
    Am avut dintotdeauna duşmani. Pe cei inteligenţi, am reuşit să-i convertesc. Unii îmi sunt, astăzi, prieteni. De nădejde, chiar!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este atât de trist atunci când vezi că unii oameni nu au altceva mai bun de făcut decât să şterpelească de la alţii sau să se dea de ceasul morţii pentru a face rău altora. Sper ca respectivul să îşi dea seama ce a făcut şi, dacă nu va avea curajul de a-şi cere scuze, măcar să se retragă în tăcere...

    RăspundețiȘtergere
  10. # Mircea: Am trimis sesizarea la google. Mulţumesc pentru că eşti PRO ZAMFIR: Poate, înfiinţez o ligă!

    RăspundețiȘtergere
  11. # Cristian Lisandru: Ca să-şi ceară scuze, ar trebui să se înalţe. Din cloaca unde trăiesc ei e foarte greu să te înalţi!
    Mă tem că voi obligat, în cele din urmă, să apelez la cei care ar putea să-i potolească. Penal!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tot timpul apare cate unul care sa copiezi alte bloguri.
    Si cel mai simplu este sa se reclame blogul. Ma bucur ca ai trimis o reclamatie la cei de la google si sper sa se rezolve problema.

    RăspundețiȘtergere
  13. # cristian: Nu cred că este cazul să încerc să-ţi explic că: a copia, a pastişa, a crea un pamflet, este una. O faptă, care, în anumite circumstanţe, este chiar demnă de laudă. Iar, a uza de identitatea cuiva, cu atât mai grav cu cât urmăreşti afectarea imaginii sale publice, este ... demn de art. 293 din Codul penal.
    Poţi pretinde că "Zamfir Pop" sunt mai mulţi. Dar, a folosi şi fotografia şi numerele de telefon ale unei persoane, este furt de identitate. Nu mai este, chiar deloc, de laudă, ci, de competenţa justiţiei. De vreme ce nu înţelegi aceste diferenţe, ... eşti un adevărat "democrat român iliescian"! Mulţumesc pentru grija ce mi-o porţi. Dacă-l cunoşti pe infractor, spune-i că nu mă voi mulţumi cu reclamaţia de la google.
    Pentru documentare, îţi sugerez să accesezi: http://www.9009.ro/Codul-penal-partea-spec/titlul-7-infractiuni-de-fals

    RăspundețiȘtergere
  14. Sincer, nu cunosc cine a facut acel blog.
    Si nici nu accesez acea pagina, pentru ca nu ma intereseaza. O sa accesez acea pagina doar cand o sa fiu vinovat.

    Multumesc pentru compliment .

    RăspundețiȘtergere
  15. E o formă de publicitate, chiar dacă ireverențioasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. # cristian: Să trăieşti bine, ca ...

    RăspundețiȘtergere
  17. # Andi: Animalele botezate nu ar putea face altfel. "Ireverențioasă"? Hai, să fie!
    Oricum, eu am mers întotdeauna pe principiul "javrele latră, caravana trece"! Dacă-i bun, Dumnezeu să-i ierte!

    RăspundețiȘtergere
  18. Crede-mă Zamfire,am întâlnit în viața mea tipul acesta de javre umane cu handicap sufletesc grav și netratabil. Ăștia fac umbră pământului degeaba și sporesc poluarea.Nu merită să fie luați în seamă.Nici Dumnezeu nu-i ia în seamă și e rușinat de rebuturile pe care le-a scăpat între noi. Îi lasă să se frământe în iadul din sufletul lor pentru că ei suferă foarte mult când cineva reușește.Răutate și invidie netto.

    RăspundețiȘtergere
  19. # blog'olog : Acum, vreo doi ani, tocmai când începusem să scot capul în lume ca blogger, cam în aceeaşi perioadă au început şi atacurile cotarlei democratice din presa turdeană. Evident că m-a afectat. Mă tot întrebam: ce am făcut? ce i-am făcut? ce s-a întâmplat? Se scremea "profesionistul" să inventeze păcate, la fel, apăreau comentarii (anonime, evident!) pline de "revoltă", ca în Scânteia.
    Un amic mi-a explicat:
    "Până ai fost un jurnalist între ceilalţi, iar, şefii tăi te-au ţinut sub obroc, nu ai fost interesant pentru astfel de nimici. Acum, ai dovedit că eşti cineva şi îi sperii. Eşti un pericol, pentru că dai cititorilor un alt etalon. Iar, prin comparare, ei devin şi mai mici decât erau înainte."
    Acum, cu comentariul tău, confirmi spusele amicului.
    Am precizat pe un alt blog ( http://zamfirpop.com/blog/2010/10/18/publicul-tinta ), pentru cine scriu eu. Ei nu se află pe respectiva listă. Nici între cei subînţeleşi!
    Consolarea mea este că eu sunt mai fericit, în durerea mea de Om lovit, decât sunt ei, în "triumful" lor de nemernici! Oricum, fără intenţie, mi-au făcut ceva publicitate - vezi noile poziţii din ZeList.

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim4.12.10

    Lasa Zamfire ca nu esti chiara sa de grozav da daca aia sor suparat pe tine e treaba lor. nui baga in sama. Mie imi place ce faci. Lasai sa te latre.

    RăspundețiȘtergere
  21. # Anonim: Ştiu că nu sunt chiar aşa de grozav precum mă cred. Dar, te asigur că nu sunt, nici pe departe, chiar aşa cum mă porcăiesc cei pentru care degeaba sunt mărgăritarele în balegă. Ei numai balega sunt în stare să o perceapă!
    Cei care mă cunosc pot face diferenţa!
    Cei care îi cred sunt doar cei de teapa lor.
    Mă bucur că îţi place ce fac! Pentru d-ăştia ca tine scriu şi public! Să-ţi spun un secret: ai avantajul că nu eşti obligat să le accesezi ... medenţa!
    Să ai un Crăciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!