3 mai 2013

Omagiu Tovarăşului (2)

Ştiaţi că, cea mai citită postare, de pe acest blog, este: Omagiu Tovarăşului ?!
De-aceea, astăzi, vă ofer imagini cu acceaşi personalitate: Ulise al II-lea cel Ocoş.
Pentru că se simte mai binişor, după gravele probleme de sănătate (insuficienţă cardiacă), am ieşit pentru mai bine de două ore la Durgău. Cu mers agale, cu opriri dese, fără zbenguiala de altă-dată, ...





 Ne-am întâlnit cu o bunică harnică - şi un căţeluş ştrengar! -,


  cu o vacă şi două gâşte,
  cu o găină
 şi cu o căţea legată - ne privea cu nostalgie! -,




 Ulise a conversat cu Dl. Cucu



 Ne-a vizitat o şopârliţă verde!




 Am împărţit biscuiţi, între noi

 O altă perspectivă, legănată!, asupra lumii



 Pierdusem lesa şi am folosit o improvizaţie
 Am salutat Cheile Turzii - cine ştie dacă vom mai merge vreodată, împreună, pe-acolo ...
 Am primit salutul irişilor
 La final, ... la băute!
 Ulise




 Şi Zamfir

4 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru plimbare, Ulise şi Zamfir!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne bucurăm că "te-am plimbat" cu noi. Când vei veni acasă, sperăm să te ducem şi în realitate pe-acolo.

      Ștergere
  2. Anonim22.5.13

    Esti mare. Ai fsacut un Star dintr-un biet catelus. Mariana

    RăspundețiȘtergere
  3. Ulise ERA un star prin cumintenie!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!