27 feb. 2012

Imaginea realităţii (260212)

Sectorizare
- nori, cer-
*
Citiţi: On Line, Turdeanu‘, Ulise, Zamphotograph, Amintiri, De Turda, AEFC, Colecţionara, Florina şi  Declaraţii parlamentare făcute Înainte de plecare despre Povestea poveştilor parfumate şi, Tangentând parfumul poveştii parfumate spre Xenofobie, faţă de o Poveste de vis cu Perechea pentru Ziua Roşiei Montane la Berlin când Iubirea de tipul “orice ar fi” dintre Pitigoi si Pitulice vine cu Sărutul de Dragobete – foarte De Dragobete – al lui Adam Pynacker ca “războinicul luminii” făcând Paşi în zăpadă pentru că Am pierdut avionul cu Parfum de cafea rememorată, cu tot Parfumul povestilor parfumate din Povestea Povestii Parfumate a Punerii genunchiului în pietre, cu Poveste Parfumata şi Parfumul poveștii parfumate din Povestea povestilor parfumate cu Parfumul Povestii parfumate cu Parfumul de poveste al Parfumului poveștii parfumate.

4 comentarii:

  1. Anonim27.2.12

    E un cer care nu amenință !
    Frumoasă fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim28.2.12

    Interesanta idee. Mariana

    RăspundețiȘtergere
  3. # Mariana: Aşa mi s-a părut şi mie. Am dat capu' pe spate şi am tras câteva shot-uri! (adică, am făcut câteva poze!)

    RăspundețiȘtergere
  4. # tu1074: Ciopârţit, nu mai este ameninţător.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!