21 dec. 2010

Imagini de iarnă de pe uliţă (3)



Pentru că nu am putut merge pe jos la Bogata, cu Ulise, duminică, am fost cu o ocazie la Sânmihai.
Din ce am văzut eu, din ce a surprins aparatul, vă împărtăşesc nişte imagini de iarnă de pe uliţă.







 Ca să nu mai cred că nu am fost CU MINTE, un Moş - nu ştiu, exact, care dintre ei?! - mi-a adus nişte plante uscate, un fel de CEAI PENTRU TUSE.
Am umplut căuşul şi am savurat fumul aromat ...
iarna a devenit mai frumoasă, mai puţin friguroasă!

2 comentarii:

  1. Noa serbus vecine. Iată-ne şi la un pas de Crăciun. Să ai parte de un Crăciun fain pe care să-l petreci în linişte, tihnă şi pace împreună cu Ulise.

    RăspundețiȘtergere
  2. # abbilbal: Sper că ţi-ai descris Crăciunul. Al meu a fost, din păcate, cu totul altfel. Dar, vine ea, Vara!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!