24 oct. 2010

Diferite imagini faine






 



11 comentarii:

  1. Chiar că-s faine imaginile vecine.

    Noa serbus şi noapte bună

    RăspundețiȘtergere
  2. # abbilbal: Mă bucur că suntem de-acord. Aceste imagini sunt numai câteva (foarte puţine) din cele (foarte multe!) văzute de subiectivul meu ochi şi de obiectivul aparatului ce-mi atârnă, mereu, ca o talangă, de gât!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucură că au acces și motanii pe acest blog :D.Toată recunoștința lui Ulise pentru bunătatea lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa serbus vecine. Am mai făcut ceva arnajamente prin Bălgrad. De acum chiar că-i ho!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim9.11.10

    # INCERTITUDINI: Această taină a echipei U & Z ai putea-o dezlega numai ... hălăduind alături de noi! Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  6. # se-cret: Mai facem şi excepţii ca să nu fim acuzaţi de discriminare. Mâţele ne sunt atât de dragi încât ne vine să le mâncăm. Natur ori pane, indiferent!

    RăspundețiȘtergere
  7. # abbilbal: Ştiam eu că eşti ocoş!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eeee, glumeam și eu.
    Îmi plac firișoarele de apă, pierdute printre ierburi. Ador potecile, și nu este o metaforă, au ceva tainic, seamănă cu femeile, n-o știu de la mine, am descoperit-o citindu-l pe Hogaș..de atunci am o nostalgie a potecilor rătăcite.
    Băiețelul ăla, săracu, a înghețat- așa erau, pe vremuri, pionierii .
    De fapt, ai ” prins „ un colț de lume!

    RăspundețiȘtergere
  9. # INCERTITUDINI: Evident că am răspuns şi eu tot în glumă.
    Mă bucur că-ţi plac imaginile. Hai, să dezvălui un secret: de-aceea le postez! Ca să vă bucur pe cei care nu aveţi posibilitatea de a le vedea în realitate!
    Băieţelul era mândru de planşa realizată. Nu am înţeles de ce se mândrea cu Hollywood şi nu cu Turda, dar, asta este altă poveste.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase poze din frumoase clipe!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!