11 iul. 2010

IAR N-Am stare

Sătul şi disperat de alergătura, cam fără rost, din ultimele zece zile, azi ne-am legat şi am plecat. Noi, echipa Ulise & Zamfir, am hălăduit mai bine de nouă ore.
Primul pas: un popas la Kanu, să-mpărţim grăunţele cu el şi cu încă doi mai mititei.

Apoi, Durgăul. Partea nedistrusă de "modernizări". Şi am traversat drumul spre Ploscoş.

Şi alte câteva dealuri prelungi.

Şi Pârâul Fânaţelor, şi Valea Racilor.

Şi drumul naţional şi pe cel al Holcim-ului, ...

Şi ne-am oprit, de mai multe ori, cărând biroul şi paznicul lui, în diferite locaţii.



Mereu împreună cu prietenul, Ulise.

Chiar şi sub poala pinilor de deasupra fostei Cariere de argilă a Cimentului.



O ultimă bălăceală în bălţile întâlnite pe coclaurile bătute astăzi. Când am întâlnit prima stradă cu arătură pe mijloc, ne-am dat seama că am revenit la Turda!

Nu cred că mai are rost să vă descriu bucuria celor nouă ore de hălăduială. Am luat şi câţiva pumni în gură (rog neprietenii să nu se bucure degeaba: au fost pumni cu mure coapte!).

12 comentarii:

  1. Pumni în gură pe care singur ți-ai dat!Asta e și mai grozav pentru neprieteni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim12.7.10

    # blog'olog: A fost o zi pe cinste! Doar pe ultima sută de metri au căzut câţiva stropi de ploaie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim12.7.10

    Sunteti doi "oameni" fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  4. hello! warm greeting ^^!
    you have a nice blog 0_0

    by the way,
    if you need to find Fashion Photos, you can go to our website.

    best regards;

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim13.7.10

    # Anonima: Din multe puncte de vedere, nu greşeşti prea mult clasându-l pe Ulise printre oameni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim13.7.10

    # baloons: ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim14.7.10

    Tu nu ai stare nici vara. La cat umbli, cred ca nici boala nu te ajunge!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim14.7.10

    # Anonim: Ai dreptate: Numai ploaia ne mai opreşte din hălăduieli. Uneori!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim23.7.10

    iati o pelerina pe ploaie

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim23.7.10

    # Anonim: Mulţumim de sfat. problema nu este ploaia, ci, faptul că, apoi, pământul devine glod!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim31.7.10

    Foarte bine ca nu ai stare. Pe cand o noua haladuiala cum ii spui tu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim1.8.10

    # anonim: Ieri am fost la Mihai Viteazu şi mâine mergem la Cheile Turezii. Cu escală la ... murăriş (sau, poate, murărie!?).

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!