Ma gandesc insistent la poza cu furtuna care vine. Ma gandesc insistent la reclama care traverseaza centrul orasului (din aceeasi poza) care ma indeamna sa-mi cumpar bilete de avion prin Tudor Turism. In calitate de fotograf amator am constatat si eu de nenumarate ori ca nu pot scoate in evidenta locuri sau constructii importante ale orasului din cauza reclamelor afisate la intamplare. Astept in continuare "Iar diverse...". Sunt multe de vazut si de stiut.
Pentru acele "reclame afisate la intamplare mulţi "băgători de zeamă mâncători de buget" se plâng că au salarii mici (de 2, 3 sau 4 ori mai mari decât pensia ta!).
# Ana Maria Catalina: Asocierea furtunii cu firma respectivă este total întâmplătoare! N-am avut nici cea mai mică intenţie! Dar ... oricum, nu răspunde la salut, nici el, nici nevastă-sa!
"Vine Furtuna" si poza reclamei lui Tudor Turism " Bilete de avion". M-a amuzat!
RăspundețiȘtergereCa cei 15 % ne umbresc zilele. Pana ce si Ulise intelege asta.
Ma gandesc insistent la poza cu furtuna care vine. Ma gandesc insistent la reclama care traverseaza centrul orasului (din aceeasi poza) care ma indeamna sa-mi cumpar bilete de avion prin Tudor Turism.
RăspundețiȘtergereIn calitate de fotograf amator am constatat si eu de nenumarate ori ca nu pot scoate in evidenta locuri sau constructii importante ale orasului din cauza reclamelor afisate la intamplare.
Astept in continuare "Iar diverse...". Sunt multe de vazut si de stiut.
Pentru acele "reclame afisate la intamplare mulţi "băgători de zeamă mâncători de buget" se plâng că au salarii mici (de 2, 3 sau 4 ori mai mari decât pensia ta!).
RăspundețiȘtergere# Ana Maria Catalina: Asocierea furtunii cu firma respectivă este total întâmplătoare! N-am avut nici cea mai mică intenţie! Dar ... oricum, nu răspunde la salut, nici el, nici nevastă-sa!
RăspundețiȘtergereMi-a placut ideea cu "15% din covrig" :)) Original:)
RăspundețiȘtergere