24 oct. 2009

Tablouri dintr-o expoziţie

   Cei care mă urmăresc urmărind blogurile mele, nu se mai miră că şi astăzi am tras o hălăduială pe coclauri, nici că ţinta a fost Cheile Turzii.
   A fost prima oară, de când port o "săpunieră" în mână (din 2003, când am început cu "1" - 1 MP!, şi până azi când am ajuns la 7,2 - ca seismul bucureştean din '77!), că am suferit de lipsa unui teleobiectiv: în imagine NU SE VĂD CELE CINCI ACVILE CARE S-AU REUNIT PENTRU DANSUL NUPŢIAL DEASUPRA CHEILOR TURZII!


Dacă aş vrea să fac o expoziţie de fotografii, cu imagini selectate din ce am adunat astăzi pe cardul aparatului meu, aţi vedea:

S I L U E T E

Î N Ă L Ţ A R E   1

Î N Ă L Ţ A R E  2

R E F L E C T A R E

 
N E D E M O L A T Ă


A P U S
Voi încheia cu o imagine mai deosebită: un pribeag, un umblăreţ, un bătrân cu toiagul în mână, în căutarea ... nici el nu ştie a ce!


 U M B L Ă R E Ţ
Să aveţi o zi bună în fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!