28 aug. 2012

O plimbare la Bogata

Vă voi povesti, prin imagini,
cele vreo trei ore pe care le-am alocat unei vizite, la Bogata, Prietenului Zolty.
Deci, cu bicicleta
peste fostul aerodrom militar,
pe la Mănăstirea Mihai Vodă,
la Zolty,
cu întoarcere pe drumul judeţean.
Din raţiuni de .. grabă,
am mers fără Ulise!

 Am aruncat o privire spre Cheile Turzii


 Alta spre ce a mai rămas nedărâmat din Triajul Turda
 Am admirat vacile din ... cimitir
 ... şi, iar, Cheile Turzii
 dar, şi alinierea soldăţească a stâlpilor
 Iarăşi, o privire spre Cheile Turzii
 Am văzut truda pescarilor în Lacul Călugărului
 de sub Mănăstirea Mihai Vodă
 şi o blondă hălăduind nepăsătoare
 O sculptură în ... fân
 Domeniul unui Călugăr, mare Măhăr ... a!
 Creşte ... zahărul
 SF = ştiinţifico-fantastic?!
 Regulament pentru cei care au mai puţin de şase ani ... de-acasă
 O tribună uitată
 şi o cupolă neterminată
 În Soare, nu se vede cum se dejghioacă la vârf
 Dacă te uiţi la stânga de copac, vezi ... Cheile Turzii
Dacă te uiţi la dreapta de copac, vezi ... Cheile Turzii

  L-am găsit pe Zolty, un pic mai liniştit
după agitaţia de zilele trecute
 La Bogata, strugurii cresc în pom
 ... ca şi fasolea!
 M-am întâlnit şi cu Relu, pe care-l cheamă Laci şi e din ... Florida!
La final, m-am răcorit, admirând "opera de artă" din Parcul Central din .. Turda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!