1 mai 2011

De la Turda la Sopor (1)

Vă prezint imagini din drumul de la Turda la Soporul de Câmpie şi înapoi, în mai multe postări care vor prezenta porţiuni de drum. De regulă, între două sate. 
Etapa I: Turda - Cânepişte


  
 
 

(reveniţi mâine ca să mai parcurgem o etapă)
----
Vezi toată seria:
·                          De la Turda la Sopor (12)
·                          De la Turda la Sopor (11)
·                          De la Turda la Sopor (10)
·                          De la Turda la Sopor (9)
·                          De la Turda la Sopor (8)
·                          De la Turda la Sopor (7)
·                          De la Turda la Sopor (6)
·                          De la Turda la Sopor (5)
·                          De la Turda la Sopor (4)
·                          De la Turda la Sopor (3)
·                          De la Turda la Sopor (2)
·                          De la Turda la Sopor (1)                           

6 comentarii:

  1. # zoltybogata: Ţi-am mai spus: îmi pre foarte rău că nu pot să te duc pe-acolo şi-ţi aduc frumuseţile în imagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb peisajul:) Mai ales ca nu l-am mai vazut de vreo 15 ani.
    Mi-a tresarit inima ca am citit Etapa 1 Turda - Canepiste , citisem Canepisti ...strada pe care am stat . Oricum iti multumesc ca mi-ai incantat privirea si de ce nu poate daca vreodata treci pe Strada Canepisti prin Turda si ai camera la indemana faci o poza si pentru mine :)

    Sa ai o zi minunata precum fotografiile tale :)

    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. # Ioana Daraban Mateias: Am notat comanda: urmează str. Cânepişte!
    Urarea să ţi se-ntoarcă îndoit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesantă serie ai realizat. Prin cele 12 postări, m-ai făcut să hălăduiesc şi eu cu voi, chiar dacă numai virtual.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru Ioana Daraban Mateias:
    http://zam-fir.blogspot.com/2011/05/strada-cinepisti-din-turda.html
    Sper că ţi-am făcut o bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!