12 nov. 2009

Frumoasa ... cu limbă!

De ce am ales acest titlu, veţi afla, tocmai la finalul postării!




 
şi



Legat de aceste imagini, vin cu o precizare: fetiţa nu a făcut un gest obraznic, ci, după ce am necăjit-o, în glumă, bunica ei - înţelegând joaca noastră - i-a spus să-mi scotă limba, ca să văd că are!
Fetiţa este frumoasă. Ca orice copil cuminte.
Dar, pentru că astăzi, pe un alt blog al meu, am primit un comentariu care are o oarecare legătură cu imaginile de mai sus, vă supun atenţiei şi ceva urât.
Printre gunoaiele pe care le şterg, aproape fără să le citesc, a fost şi un comentariu tipic pentru expeditorul său. De la cel/cea care, profitând de anonimat, are curajul să împroaşte cu noroi.
Dexton: "Măi vampirule  asta înseamnă că tot în spaţiul public ai voie să bagi groza în copiii ce te văd cum vrei să le faci poză ... cu pletele şi cu barba aia  cu care îţi ştergi pantofi? Pedofilule!?".
Ce ziceţi?! Observaţi faţa fetiţei "îngrozită" de aspectul meu de "vampir"! Dacă "pedofil" înseamnă om care iubeşte copii, atunci ... sunt şi eu pedo-fil! Dar, sunt şi zoo-fil, pentru că îmi plac şi animalele (cele cu patru picioare! nu cele botezate!). Atât. Destul v-am necăjit cu gunoaiele. Gunoio-fil nu sunt!
Revedeţi imaginile şi observaţi, într-una dintre ele, şi chipul fericit al bunicii!

8 comentarii:

  1. frumos copil, nu sunteti interesat de un schimb de linkuri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu agreez ideea schimburilor de linkuri. Pentru că, nu traficul este scopul meu, ci, plăcerea pe care o provoc celor care-mi accesează blogul.
    Dacă v-a plăcut, mă bucur!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa faci domnule Zamfir? multi are Dumnezeu in gradina lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ştiu de mă lauzi ori mă cerţi?! Dar, ai dreptate: Dumnezeu e bun şi ne ţine pe amândoi ... în grădina lui cea mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu va cert , dinpotriva . Eu apreciez munca pe care o faceti, iar daca acel copil rade catre dumneavoastra inseamna ca sunteti un om deosebit de simpatic desi aveti barba.Asa ca lasatii pe cei care va critica in gradina...... Oare merita acolo?

    RăspundețiȘtergere
  6. # Marcu: Mulţumesc! În demo(l)craţia noastră de astăzi, am ajuns să mă speriu şi de umbra mea.
    Mă întâlnesc cu un blogger ca să schimbăm păreri despre pasiunea noastră comună şi ... ne trezim lătraţi de un derbedeu care "ştie" că ne-am dat bani murdari. Evident că javra nu fusese de faţă şi nici nu a adus vreo dovadă în sprijinul "afirmaţiilor" sale.
    Dacă fotografiezi un copil - cu acordul părinţilor - se declanşează isteria dinspre lătrătorii la democraţie: eşti pedofil!
    Dacă vorbeşti cu o femeie, în public, nimeni nu o va întreba dacă i-a făcut plăcere conversaţia. Dar, to(n)ţi ştiu că ai agresat-o sexual.
    Ajungi să îţi doreşti măgăriile de dinainte de Marea Aglomeraţie din Decembrie. Pe-atunci, porcii guiţau numai în cocinele lor "personale". Nu avea curajul să facă larmă în gura mare, în public.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pt trecerea blogului meu in lista dvs.
    Spor, inspiratie si pofta de bloggerit va doresc. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă bucur că frumoasa cu limbă v-a plăcut. Pentru mine a fost o întâlnire foarte agreabilă.
    Pentru includerea în blogroll, nu am nici un merit: vina este a blogului - mi-a plăcut şi îl fac cunoscut şi prietenilor mei!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!